Cerita seks Untuk Jantan Hebat
CERITASEKS
Entahla tetapi dia mungkin ada sesuatu yang kami tidak tahu, sesuatu yang menarik! Sesuatu yang diluar jangkauan pemikiran. Kami bertiga berpakat untuk membongkar rahsia simamat boroi yang tak hensem ni. Semasa mamat ni keluar berdating dengan makwenya yang seakan-akan Ning Baizura itu, kami tidak membuang masa memanjat syiling untuk memasuki bilik mamat boroi ni. Hahahahahahahaha hehehehehehe  terkikik-kikik kami bertiga gelak sebab dapat masuk bilik mamat boroi ini ketika ketiadaannya! Bayangkan keseronokan dapat masuk biliknya yang amat rahsia dan misterius itu, iaitu ketika ketiadaan perutnya yang boroi!

Mula-mula sekali kami pergi selidik bilik air mamat boroi ni, perghhh bersih! canggih! berus gigi pakai oral-B cross action!. Tertera RM12 sebatang, kahkahkahkahkah kami bertiga gelak sebab dia mampu miliki dan memakai berus gigi RM12 sebatang! Makwe mana la agaknya belanja tu kata-kata itu keluar dari mulut Rahman yang memang sejak dulu senang untuk melepaskan kata-kata PEDAS, yela orang nogori la katakan, cili api mentah dikunyahnya! Kami berpakat untuk menyelongkar bilik mamat boroi secara berhati-hati supaya tidak diketahui mamat boroi berkepala botak. Mula-mula almari mekap mamat boroi kami selidik! Apa yang penting kami mesti tahu, apa rahsia mamat boroi bermakwe cantik ini. Bawah katil kami selongkar secara teliti, tiba-tiba Amir yang asyik membelek-belek gambar-gambar makwe-makwe dalam album mamat boroi menjerit macam ternampak TOYOL atau benda magik dan misterius yang amat sangat! Rahman pulak terkeluar kata-kata minangnya " HUMAK  AIIIII " saya yang tengah menonggeng bawah katil mamat boroi dapat mengagak satu rahsia besar telah di temui rakan-rakan saya, tanpa berlengah lagi saya menarik keluar kepala saya dari bawah katil untuk melihat apa yang telah dijumpai Amir dan Rahman.

CERITASEKS
Memang terkejut kami!. Terkejut besar KAMI!.  Memang BESAR!, BESARNYAAAAAA!!!! terkeluar kalimah dari mulut Amir yang terselak gambar mamat boroi tengah MODIFIED alat sulitnya!. Terkejut sakan kami bila tengok mamat boroi berzakar BESAR! Kini kami dapat mengagak serba-sedikit dan rahsia mamat boroi ni mungkin akan tersingkap sedikit demi sedikit setelah Amir menjumpai foto-foto aneh dan foto mamat boroi ini sedang MODIFIED alat sulitnya. Mulut kami bertiga sedikit ternganga, mata-mata kami bertiga tertumpu pada alat sulit mamat boroi yang TERPAMPANG dalam album miliknya itu!

Apa yang peliknya ialah kami nampak MUG yang dihadiahkan makwenya tergantung pada zakarnya!. Ish-ish ish Amir kata .. nasib baik aku tak pernah gunakan MUG tu untuk aku minum kopi... kalau tak naya, suwey!!  Kehekekhehehakahhahaha kami bertiga tergelak dalam kehairanan bagaimana MUG IKEA yang berat itu mampu diangkat oleh zakar mamat boroi ini!

Patutlah makwe-makwe tu suka kat dia,,,, kote dia boleh angkat cawan! Kalau MUG yang macam tu punya berat dan zakarnya yang besar tu ditayang! makwe mana yang tak TERPESONA! kata aku dalam hati. Kalau dia buat show dalam bilik ni dengan makwenya memanglah best! Yela sebelum main gantung dulu MUG kat kote.... hehehe makwe mana yang tidak TERPESONA dengan persembahan sebegitu! kata hati aku yang nakal! Amir yang semulajadi pendiam tetapi bertangan nakal terus menyelinap almari mamat perut boroi. Diselaknya dengan teliti tetapi bersungguh-sungguh, mungkin nalurinya ketika itu ingin sangat hendak tahu alat-alat yang mamat boroi ni guna. Maka terjumpalah kami satu kotak kecil berisi alatan-alatan ganjil yang berbaur seks terkeluar dari dalamnya!


Saya mempunyai seorang rakan yang berkepala botak, berperut boroi. Hendak katakan hensem jauh panggang dari api, tetapi makwe-makwenya mengalahkan Model iklan TV dan majalah, macam artis, melelehlah air liur kami bila terlihat buah dada makwenya yang menonjol keluar bagai sedia untuk dihisap-hisap. Kami kehairanan kerana pada setiap minggu mamat boroi ni bertukar makwe. Ada yang kaya ada yang seksi ada yang membuat kami tertelan-telan air liur, bila dia berjalan... semua orang tengok..  yelah makwe-makwenya, perghhhh cun gila!

Kalau kita kata dia ni hensem, maka ramailah orang yang akan hensem sebab,,, dia ni tak hensem LANGSUNG! hehehehe. Kalau hendak kata duit dia banyak ,, kekadang makan pun kitorang yang bayarkan, sewa rumah pun lembab hendak bayar, pelik kami dibuatnya. Macamanalah mamat boroi yang tak hensem langsung ni boleh tukar-tukar makwe..... cantik-cantik pulak tu!

Kami pun teragak-agaklah, apalah ilmu simamat sorang ni pakai agaknya! Bila kami tanya dia, macammana dia dapat awek sebegitu cun, kat mana jumpa awek-awek tu, siapa awek-awek tu, dia diam membisu dan cuba menukar-nukar topik lain untuk dibicarakan, bak perumpamaan lama iaitu kedekut ilmu kata orang tua-tua. Kawan saya kata dia ada minyak senyonyong, ada yang kata dia ada ilmu pukau, ada yang kata dia menuntut ilmu pengasih. Macam-macam andaian kami buat, macam-macam tohmahan dan tekaan yang tidak tepat dan meleset dilontar kearahnya.

VCDLucah, PramugaraMelampau, Melayuboleh, MelayuBogel, Babyrinabogel, SexMelayu, cariSeks, KlSex, GambarSeks, SeksBebas, Uitmsex, jbsex, klsex, pelacur, gianseks, lebsian, videosex, CeritaSeks, WebMelayuBoleh, UnitenSex, LamanLucah, Seks, Sex, Bogel,
VCDLucah, PramugaraMelampau, Melayuboleh, MelayuBogel, SexMelayu, cariSeks, KlSex, GambarSeks, SeksBebas, Uitmsex, jbsex, klsex, pelacur, gianseks, lebsian, videosex, CeritaSeks, WebMelayuBoleh, UnitenSex, LamanLucah, Seks, Sex, Bogel,
senaman zakar, pam zakar, cincin zakar, zakar keras, jilat zakar, batang zakar, petua besar zakar, buah zakar,
zakar kuat, jaga zakar,  urut zakar, gambar zakar, hisap zakar, zakar besar, zakar hebat,
kulum zakar, abang aim zakar, urutan zakar, zakar lelaki, senaman zakar, pam zakar,
cincin zakar, zakar keras, jilat zakar, batang zakar, petua besar zakar, buah zakar,
zakar kuat, jaga zakar,  urut zakar, gambar zakar, hisap zakar, zakar besar, zakar hebat,
kulum zakar, abang aim zakar, urutan zakar, zakar lelaki, senaman zakar, pam zakar,
cincin zakar, zakar keras, jilat zakar, batang zakar, petua besar zakar, buah zakar,
zakar kuat, jaga zakar,  urut zakar, gambar zakar, hisap zakar, zakar besar, zakar hebat,
kulum zakar, abang aim zakar, urutan zakar, zakar lelaki, senaman zakar, pam zakar,
cincin zakar, zakar keras, jilat zakar, batang zakar, petua besar zakar, buah zakar,
zakar kuat, jaga zakar,  urut zakar, gambar zakar, hisap zakar, zakar besar, zakar hebat,
kulum zakar, abang aim zakar, urutan zakar, zakar lelaki, senaman zakar, pam zakar,
cincin zakar, zakar keras, jilat zakar, batang zakar, petua besar zakar, buah zakar,
zakar kuat, jaga zakar,
Anda ingin zakar yang lebih panjang dan besar untuk tahun 2010?
Cerita Seks Yang Tak seperti cerita cerita seks lain.



Visit Our Web Site www.vesextender.com
KLIK GAMBAR SAYA UNTUK TAHU ALAT MEMBESAR DAN MEMANJANGKAN ZAKAR YANG DISYORKAN OLEH PAKAR ANDROLOGY
THE NUMBER ONE EXTENDER -  VES EXTENDER
Anda mempunyai IMPIAN, untuk MEMIKAT Wanita-Wanita JELITA?

Mahukah anda mempunyai kelebihan yang tidak diketahui orang dalam usaha anda tadi?

Ketahui Rahsia Minyak Wangi Phero-Max

Get the Flash Player to see this player.

Dapat kan Phero-Max yang akan menjadikan anda perhatian setiap wanita hari ini.
Dengan Harga PROMOSI...
KLIK SINI..